Diskuse

Zrno a plevy

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já se rozhodně ceremoniálu na Hradě účastnit nebudu.

1 0
možnosti

Já se solidárně a ráda připojím, a též nepůjdu.

0 0
možnosti

R^Karma.Hezky napsáno.R^Já jsem spíš zvědavý,který z akademiků-co demonstrativně odřeknou účast na oslavě- konečně odvážně zveřejní proč odešel Karel Oliva z Ústavu pro jazyk Český.V akademické obci se také celkem dobře realizují bolševické manýry a uplatňování práva silnějšího, a stěžejní problém je,že složení obce český volič neovlivní,ale obec chce cíleně manipulovat s veřejným míněním!:-/Tak se narychlo hledají důvody,proč odešel-byl odejit.

Tu karmu máte,protože společnost by si měla vážit lidí jako Jiří Brady,kteří dokázali,že neovlivníte pokud někdo silnější zlomí vaše tělo,ale ovlivníte pokud někdo zlomí vašeho ducha.Na druhou stranu jako si spočítám dvě a dvě u Bradyho,tak stejné je to u Olivy.

5 0
možnosti

Taky by mě zajímalo oficiální vyjádření k docentu Olivovi. Když jsem četla ten pamflet, co napsala ta hrstka jeho kolegů...bída.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS